zondag 2 februari 2014

De cadeausetjes 'a Little Something' gaan naar...


De Verdubbeldame verlootte twee pakketjes tussen vijf gegadigden. Het lot (oftewel de linkerhand van de Verdubbeldame) bepaalde.

Cisca uit Servië schreef: "Oh, wat leuk, ik wil graag iets maken voor mijn kleindochters in Neerland. Zij verrassen mij iedere keer met mooie knutsels dus zij hebben wel wat terug verdient."

Cora schreef: "Hallo. Ik.zou heel graag meeloten voor het pakketje. Ik zou het naar mijn zoon versturen. Hij geeft mij steeds als ik het door mijn ziekte ff niet meer ziet zitten de juiste boost om door te gaan. Hij brengt mn kleinzoon van 3 een paar dagen bij me en geeft me het vertrouwen om op hem te passen. Dan weet ik ook ineens wel weer de zin van het leven. Hij verdient t dat ik mn best doet om iets persoonlijke voor hem te maken. Hoeveel pijn het ook doet, ik zou het met liefde doen."


Cisca en Cora, laten jullie je adressen weten via verdubbeldame[a]gmail.com of een berichtje via facebook? Dan komt het 'a Little Something'-doosje naar jullie toe.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...